Marketingteknologi

Sådan vælger du den rigtige tilmelding og formularstyringsløsning
Oprettelse af positive, problemfri tilmeldingsoplevelser til dine kunder kan være missionskritisk for...

Genopfinde arbejde - nye imperativer for fremtiden for at arbejde
Efter et af de mest udfordrende år i forretningshistorien har pandemien tvunget alle selskaber til at...

Synlighed i handling
Powering end-to-end-indsigt på tværs af kundeoplevelse, tilfredshed og omkostningsstyring. Ledende...

Er selv-scannende gået mainstream?
Selvscanning eller scanning og shoppingoplevelser gjorde allerede stabile indgreb i hele Europa, der...

Inleiding in Contract Lifecycle Management (CLM)
Ontdek Hoe Contract Lifecycle Management (ContractlevenscyclusManagement of Kortweg CLM) Helpt Bij Het...

CIO's rolle i en verden, hvor oplevelsesregler
I de senere år har CIO's rolle udviklet sig til at imødekomme et bredere sæt af ansvar og forhåbninger....

De 3 interessenter, som din kundeoplevelsestransformation skal tjene
Hvordan kan du fortsætte med at foretage forbedringer på trods af uventede udfordringer? Det kan være...

Omnichannel loyalitet
For så inderligt af et emne som det er, kan det at navigere i verden af ​​loyalitetsteknologi være...

Kundeengagementplatforme: En købers guide
Kundeforventningerne er steget dramatisk i det sidste årti. Kunder forventer nu, at mærker går ud...

Sådan vælger du det rigtige indholdsstyringssystem
Uanset om du ønsker at centralisere dine indholdssiloer eller styrke dit marketingteam til mere effektivt...
Melden Sie sich beim MarTech Publish Hub an
Als Abonnent erhalten Sie Benachrichtigungen und kostenlosen Zugriff auf unsere ständig aktualisierte Bibliothek mit Whitepapers, Analystenberichten, Fallstudien, Webseminaren und Lösungsberichten.