Marketinginnovation
Marketing i mørke: mørke data
Fremkomsten af ​​marketingteknologi har på nogle måder skinnet et lys ind i områder, der tidligere...
B2B Digital Commerce: Forståelse af kundernes forventninger
Nu mere end nogensinde er en virksomheds evne til at forstå deres kunders behov og reagere hurtigt af...
17 måder at få markedsføringsprojekter på
Hvad forhindrer marketingteam i at nå frem til stjernerne og lykkes? Almindelige skyldige inkluderer...
10 store virtuelle miljøer, du skal se
Uanset om disse oplevelser finder sted ansigt til ansigt, på dit websted eller på en konference, kræver...
Byg vs. Køb: Implementering af den rigtige eksperimenteringsløsning
For at opbygge og levere produkter, som kunder elsker, fokuserer produktteam hos førende virksomheder...
Den digitale forretning: Hvad forventer dine kunder?
Med hver uge, der går, aftager vores afhængighed af papir, når digitale processer introduceres i alle...
Het Handboek Voor Digitale, der drejer en onboarding i HR
ALS BEDRIJVEN TOPTALENTEN WILLEN AANTREKKEN, HEBBEN ZE MODERNE, GEAVANCEERDE EN DIGITALE WERVINGS- EN...
Vedtagelse af en eksperimenteringsfilosofi
Hvordan kan virksomheder maksimere deres investeringer og drage fuld fordel af de ressourcer, de allerede...
Sådan opgraderes kunde gennem værdifulde data
Dette papir vælger velprøvede tilfælde, der kan tilpasses til en praktisk virkelighed for at få kundeengagementindsigt...
Den overraskende magt ved online eksperimenter
I den hurtigt bevægende digitale verden har endda eksperter svært ved at vurdere nye ideer. Tilfælde:...
Melden Sie sich beim MarTech Publish Hub an
Als Abonnent erhalten Sie Benachrichtigungen und kostenlosen Zugriff auf unsere ständig aktualisierte Bibliothek mit Whitepapers, Analystenberichten, Fallstudien, Webseminaren und Lösungsberichten.
