B2B

Markedsføringsværdien af ​​markedsføringsautomation
Seks måder markedsføring af automatisering hjælper med at bevise værdi og drive succes. Som marketingmedarbejder...

B2B Digital Commerce: Forståelse af kundernes forventninger
Nu mere end nogensinde er en virksomheds evne til at forstå deres kunders behov og reagere hurtigt af...

Digital transformation i dag
Flere og flere købere leder efter en digital oplevelse, der ikke kun forbedrer udfordringer som ventetid...

Den ultimative CX -agentvejledning
Kunder har omfavnet teknologi til at styre alle aspekter af dagligdagen og udsætte en digital forstyrrelse,...

Vejen til en tænkende forsyningskæde
Forsyningskæden oplever en periode med betydelig ændring. Ændring af forretnings- og kundebehov lægger...

FÃ¥ mest muligt ud af din CRM
I det sidste årti er Customer Relationship Management (CRM) platformoptagelse steget hurtigt for at...

En marketingers guide til kundeoplevelse
At levere relevante, rettidige, personaliserede kundeoplevelser er ikke længere bare en konkurrencefordel...

Opbygning af en robust eksperimenteringsevne
Organisationer som Microsoft, Amazon og Google henvender sig til eksperimentering for ubarmhjertigt at...

Fra offline til online (og større overskud)
Hvor tidligere offline virksomheder trives efter investeringer i e -handel. Hvis du har en vellykket...

Topværktøjer, der skal bruges sammen med Salesforce
Salesforce er en Customer Relationship Management (CRM) platform i skyen, der tilbyder virksomheder en...

Handler og transaktioner
For mange virksomheder sidder salgsteamet i hjertet af sin rentabilitet. Dets evne til at fungere effektivt...
Melden Sie sich beim MarTech Publish Hub an
Als Abonnent erhalten Sie Benachrichtigungen und kostenlosen Zugriff auf unsere ständig aktualisierte Bibliothek mit Whitepapers, Analystenberichten, Fallstudien, Webseminaren und Lösungsberichten.