Tilpasning
Er selv-scannende gået mainstream?
Selvscanning eller scanning og shoppingoplevelser gjorde allerede stabile indgreb i hele Europa, der...
3 nøgledrivere for medarbejder tilhørende
Denne guide giver organisatoriske ledere en dybere forståelse af, hvorfor implementering af mere personaliserede...
Sagen for et markedsføringsindholdsnav
Dine kunder forventer mindeværdige øjeblikke på hvert brand touchpoint. Og når du har websteder,...
Sådan vælger du den rigtige tilmelding og formularstyringsløsning
Oprettelse af positive, problemfri tilmeldingsoplevelser til dine kunder kan være missionskritisk for...
5 hårde sandheder for marketingfolk, der driver digital oplevelse
Din digital-første vision er ikke en garanteret virkelighed. I dag forventes seniormarkedsførere at...
Hvordan man accelererer strålende digitale oplevelser med lav kode
På tværs af adskillige brancher nipper mere kvikke konkurrenter på hælene på Enterprise Giants....
Opbygning af en digital infrastruktur for hele organisationen
Opbygning af en digital infrastruktur for hele organisationen Dagens forretningsverden kræver i stigende...
Ny æra i erfaringsrapport
Vi har alle oplevet den udbredte virkning af den covid-19-pandemi. Fra et forretningsmæssigt perspektiv...
Det rigtige tidspunkt til realtidsmarkedsføring
Dagens digitale marketingfolk ønsker at engagere kunder med tilbud, der er baseret på dybe kundeprofiler,...
Hvilke toppresterende B2B-marketingfolk gør forskelligt
Marketing er blevet et dårligt ord. Publikum er trætte af den uendelige spam, opkald fra SDR'er og...
B2B Markedsføringsvejledning til optimering af kundeoplevelse
At prøve nye tilgange gør det at være en marketingmedarbejder spændende. Selv når de står over...
Melden Sie sich beim MarTech Publish Hub an
Als Abonnent erhalten Sie Benachrichtigungen und kostenlosen Zugriff auf unsere ständig aktualisierte Bibliothek mit Whitepapers, Analystenberichten, Fallstudien, Webseminaren und Lösungsberichten.
