Skip to content Skip to footer

Forståelse af fremtiden for personalisering af e-handel

Herausgegeben von: A/B Tasty

E-handelsfagfolk finder sig ofte på at navigere modsigelser, vejer muligheder og generelt køre en afbalanceringshandling, når de bygger deres webstedsoptimeringsstrategi.
At få et glimt af, hvad forbrugerne virkelig tænker på deres egne oplevelser, kan det være meget nyttigt at shoppe online. Som et kompas, udgangspunkt eller realitycheck for at køre en e-handelswebstedets personalisering og optimeringsstrategi, giver forbrugerindsigt de rå data til at drive en e-handelsoplevelse, der tikker så mange kasser til så mange interessenter som muligt.
Denne serie for forbrugerperspektiver blev lanceret for at give fagfolk i konverteringsfrekvensoptimering i Nordamerika og Europa nogle af disse indsigter. Følgende rapport undersøger resultaterne af vores første af sådanne undersøgelser.

Weiterlesen

Mit dem Absenden dieses Formulars stimmen Sie zu A/B Tasty Kontaktaufnahme mit Ihnen marketingbezogene E-Mails oder per Telefon. Sie können sich jederzeit abmelden. A/B Tasty Webseiten u Mitteilungen unterliegen ihrer Datenschutzerklärung.

Indem Sie diese Ressource anfordern, stimmen Sie unseren Nutzungsbedingungen zu. Alle Daten sind geschützt durch unsere Datenschutzerklärung. Bei weiteren Fragen bitte mailen dataprotechtion@techpublishhub.com

digital route logo
Lang: ENG
Typ: Whitepaper Länge: 19 sider

Weitere Ressourcen von A/B Tasty