2020 digitale oplevelser
2020 var et år, hvor digitale oplevelser, fra et produktions- og forbrugsperspektiv, blev kastet ind i rampelyset. Mens tendensen mod digitaliseringen af køberens rejse allerede var startet, fremskyndede den globale pandemi denne tendens på måder, som ingen kunne have forestillet sig.
Over natten skiftede marketingfolk ressourcer fra fysiske begivenheder i stor skala til digitale oplevelser og klarede sig derefter for at have kontinuerlige og forudsigelige metoder til at fortsætte med at opbygge, drive og levere digitale oplevelser på tværs af købers rejse resten af året.
Denne rapport vil se på årlige og kvartalsvise tendenser, vi så i 2020. Vi vil diskutere de samlede digitale oplevelser landskab, som inkluderer:
Vi vil også dykke specifikt ind i de typer digitale oplevelser.
Weiterlesen
Mit dem Absenden dieses Formulars stimmen Sie zu ON24 Kontaktaufnahme mit Ihnen marketingbezogene E-Mails oder per Telefon. Sie können sich jederzeit abmelden. ON24 Webseiten u Mitteilungen unterliegen ihrer Datenschutzerklärung.
Indem Sie diese Ressource anfordern, stimmen Sie unseren Nutzungsbedingungen zu. Alle Daten sind geschützt durch unsere Datenschutzerklärung. Bei weiteren Fragen bitte mailen dataprotechtion@techpublishhub.com
Related Categories: B2B, Digital marketing, Markedsstrategi


Weitere Ressourcen von ON24

Insights 50 takeaways: Topical Marketing
Som marketingfolk har vi altid for meget at gøre og for lidt tid.
Insight50 -serien er designet til at tackle det. På mindre end en time se...

Kørsel af webinarregistrerings bedste praksi...
At køre webinarregistrering og deltagelse er en vigtig kamp for de fleste virksomheder. Mens webinarer er et kraftfuldt værktøj til at kommunike...

Insight 50 takeaways: humanisering af den dig...
Som marketingfolk har vi altid for meget at gøre og for lidt tid.
Insight50 -serien er designet til at tackle det. På mindre end en time se...