2021 digitale tendenser - detailhandel i fokus
I løbet af det sidste år har detailhandlere stået over for hidtil uset udfordringer. Behovet for hurtigt at tilpasse sig at skifte forbrugertrends har aldrig været mere tydeligt. For detailhandlere, der får det rigtigt, er der en enorm mulighed for at komme ud af Covid-19-krisen i bedre form end nogensinde.
Denne Econsultancy/Adobe-rapport er baseret på svarene fra multikanals og online-kun-forhandlere til 2021 Digital Trends Survey. Den udforsker de strategier og taktikker, der prioriteres af virksomheder i detailsektoren, og undersøger forskelle mellem topperforming af virksomheder og dem i mainstream.
Rapporten fremhæver, hvordan omnichannel -strategier, der omfavner både digitale interaktioner og traditionelle detailmiljøer, er afgørende for succes, og hvordan organisationer har brug for en integreret teknologi, der gør det muligt for dem at kombinere en voksende række datakilder til at danne et enkelt syn på forbrugeren.
Hent nu!
Weiterlesen
Mit dem Absenden dieses Formulars stimmen Sie zu Adobe Kontaktaufnahme mit Ihnen marketingbezogene E-Mails oder per Telefon. Sie können sich jederzeit abmelden. Adobe Webseiten u Mitteilungen unterliegen ihrer Datenschutzerklärung.
Indem Sie diese Ressource anfordern, stimmen Sie unseren Nutzungsbedingungen zu. Alle Daten sind geschützt durch unsere Datenschutzerklärung. Bei weiteren Fragen bitte mailen dataprotechtion@techpublishhub.com
Related Categories: B2B, Marketingdata, Marketingteknologi, Teknologi


Weitere Ressourcen von Adobe

Aberdeen Research: Hvordan IT-ledere modernis...
I denne videnoptagelse analyserer vi, hvordan organisationer i dag moderniserer salgspraksis og drift gennem brug af e-signaturer og andre nye tekn...

Kreative tendenser 2022
Livets alvor under pandemien har taget sin vejafgift. Træt af det verdslige og velkendte er folk mere ubekymrede, høje og glædelige, når de sø...

Husk kløften på din digitale transformation...
Digital transformation er den proces, som virksomheder tilpasser sig eller driver forstyrrende ændringer i deres operationer, kunder og markeder. ...