Er selv-scannende gået mainstream?
Selvscanning eller scanning og shoppingoplevelser gjorde allerede stabile indgreb i hele Europa, der kom ind i 2020, især i detailhandlere af købmand og dagligvarebutik.
En verdensomspændende meningsmåling fandt, at 71 % af voksne var interesseret i at bruge en scanning og GO -app, der ville give dem mulighed for at købe produkter.1
Læs nu for at finde ud af mere om Scandits forskning på tendenser og teknologi blandt europæiske detailhandlere.
1 Wirecard, Global Consumer Survey Report, Lifting the Lid on Unified Commerce ''. 4. februar 2020
Weiterlesen
Mit dem Absenden dieses Formulars stimmen Sie zu Scandit Kontaktaufnahme mit Ihnen marketingbezogene E-Mails oder per Telefon. Sie können sich jederzeit abmelden. Scandit Webseiten u Mitteilungen unterliegen ihrer Datenschutzerklärung.
Indem Sie diese Ressource anfordern, stimmen Sie unseren Nutzungsbedingungen zu. Alle Daten sind geschützt durch unsere Datenschutzerklärung. Bei weiteren Fragen bitte mailen dataprotechtion@techpublishhub.com
Related Categories: B2B, Marketinginnovation, Marketingteknologi, Moderne markedsføring, Produktstyring, Samarbejde, Segmentering, Teknologi, Tilpasning
Weitere Ressourcen von Scandit
Boost Pharmaceutical Revenue and Compliance g...
Farmaceutiske producenter mister så meget indtægter gennem B2B-ombestillingsfejl. Så hvorfor vender mere ikke til teknologi for at hjælpe med e...
Tid til at erstatte laserskannere: Myte-busti...
Sidste kilometeroperationer er komplekse og udfordrende. Leveringsselskaber over hele kloden er i stigende grad på udkig efter at digitalisere lev...
Selvscanning inden for detailhandel til test,...
Selvscanning er et godt valg for kunder, der ønsker at spare tid. En SOTI-undersøgelse i 2018 viste, at 66% af kunderne foretrak selvbetjening og...