Selvscanning inden for detailhandel til test, implementering og vedtagelse
Selvscanning er et godt valg for kunder, der ønsker at spare tid. En SOTI-undersøgelse i 2018 viste, at 66% af kunderne foretrak selvbetjening og selvkontrol, hvor 67% sagde detailhandlere, der brugte mere mobil teknologi, sparede dem tid. Med over 2,5 milliarder mennesker, der bruger smartphones i dag, er værktøjet let tilgængeligt.
Læs denne e-bog for at opdage den bedste praksis til test, implementering og vedtagelse af selvscanning i detailhandlen.
Weiterlesen
Mit dem Absenden dieses Formulars stimmen Sie zu Scandit Kontaktaufnahme mit Ihnen marketingbezogene E-Mails oder per Telefon. Sie können sich jederzeit abmelden. Scandit Webseiten u Mitteilungen unterliegen ihrer Datenschutzerklärung.
Indem Sie diese Ressource anfordern, stimmen Sie unseren Nutzungsbedingungen zu. Alle Daten sind geschützt durch unsere Datenschutzerklärung. Bei weiteren Fragen bitte mailen dataprotechtion@techpublishhub.com
Related Categories: Teknologi


Weitere Ressourcen von Scandit

Boost Pharmaceutical Revenue and Compliance g...
Farmaceutiske producenter mister så meget indtægter gennem B2B-ombestillingsfejl. Så hvorfor vender mere ikke til teknologi for at hjælpe med e...

Er selv-scannende gået mainstream?
Selvscanning eller scanning og shoppingoplevelser gjorde allerede stabile indgreb i hele Europa, der kom ind i 2020, især i detailhandlere af køb...

Køredifferentiering i sidste mile levering d...
Ud over øgede leveringsvolumener har 'covid sensibilisering' ført til, at kunderne forventer mere. Sidste kilometer er en integreret del af detai...