6 Spørgsmål, som hver CPG -leder skal svare for at levere på virksomhedsvækstplaner
CPG -erhvervsledere på alle niveauer i virksomheden er ansvarlige for at levere vækst. Dette gælder ikke kun generelle ledere, men også for Pandl-ejere på lavere niveau som brandledere, kategoriledere, kanalforvaltere, regionale ledere og endda proces- og planteadministratorer, der skal levere vækst i rentabiliteten.
For at gøre dette skal disse ledere styre et forskelligt sæt porteføljeinvesteringer til nye produkter og til produkter på markedet, der danner deres basisforretning. Desværre, selv i big data -alderen, kan de fleste forretningsførere ikke få den porteføljeindsigt, de har brug for for at sikre, at deres vækstplaner opnås.
Uden konsistente, nøjagtige og rettidige svar på disse grundlæggende porteføljeplanlægningsspørgsmål, er vækst inkonsekvent og trinvise, mål går glip af, og virksomheder fanger ikke nye markedsmuligheder.
Weiterlesen
Mit dem Absenden dieses Formulars stimmen Sie zu Sopheon Kontaktaufnahme mit Ihnen marketingbezogene E-Mails oder per Telefon. Sie können sich jederzeit abmelden. Sopheon Webseiten u Mitteilungen unterliegen ihrer Datenschutzerklärung.
Indem Sie diese Ressource anfordern, stimmen Sie unseren Nutzungsbedingungen zu. Alle Daten sind geschützt durch unsere Datenschutzerklärung. Bei weiteren Fragen bitte mailen dataprotechtion@techpublishhub.com
Related Categories: B2B, Marketinginnovation, Marketingteknologi, Moderne markedsføring, Produktstyring, Samarbejde, Segmentering, Teknologi, Tilpasning
Weitere Ressourcen von Sopheon
Hvordan kemiske virksomheder kan opnå et nyt...
At mestre udfordringerne ved en stadigt udviklende virksomhed har altid været en grundlæggende del af det daglige liv for enhver kemisk erhvervsl...
Sådan lykkes det på det globale marked: Vej...
Mens den kemiske sektor bestemt er en global industri, konkurrerer dagens virksomheder ikke på lige vilkår.
Ifølge McKinsey udgør Kina al...
4 mÃ¥der at fremskynde innovationsvæksten pÃ...
Forbrugerpakkede varer (CPG) industrien har ændret sig dramatisk i det sidste årti. Hurtig digitalisering og agile konkurrenter, der bringer prod...